۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

اعتراض علیه داعش و تروریستهای اسلامی گسترده تر میشود




 طبق اخبار رسیده به کمیته کردستان، درادامه حمایتهای روزهای گذشته مردم در برخی از شهرهای ایران از مردم کوبانی، روز چهارشنبه 16 مهر ماه مردم و جوانان برای بار دوم  در تهران، تبریز، همدان و تعدادی از شهرهای کردستان، سنندج، مهاباد، بوکان و مریوان و جوانرود در حمایت از مردم کوبانی و علیه تروریستهای داعش به خیابان آمدند. در سنندج،  میدان اقبال، خیابان آزادی و سپس خیابان ژاندارمری در سه نوبت برنامه هایی در حمایت از مردم کوبانی برگزار شد. مردم آزادیخواه در شهر بوکان راس ساعت 4 بعد از ظهر تجمع خود را آغاز کردند. در این تجمع که صدها نفر شرکت کردند با شعار کوبانی تنها نیست! مرگ بر داعش! مرگ بر تروریسم! مرگ بر دولت فاشیست ترکیه! آغاز شد. نیروهای انتظامی که تظاهر کنندگان را تقریبا محاصره کرده بودند تلاش داشتند مجوز را بهانه ای بکنند برای پراکنده کردن مردم، اما مردم بی توجه به اخطارها و تذکرها مسیر راهپیمائی به طرف فرمانداری را پیمودند. این حرکت اعتراضی بیش از یک ساعت بطول انجامید.

در حالیکه آمریکا و متحدینش نظاره گر اوضاع هستند و در حالیکه دولت ترکیه منتظر سقوط کوبانی است و و نیروهای مسلحش مانع ورود پناهندگان کوبانی به آنسوی مرز می شوند، جبهه مردم مترقی و جبهه انسانیت در چهار گوشه جهان به حمایت از مردم کوبانی در مقابل تروریستهای اسلامی داعش بپا خواسته اند. می توان و باید این تجمعات حمایتی از مردم کوبانی را وسیعتر ادامه داد. مردم کوبانی نیازمند بیشترین کمکها و حمایتها از سوی جبهه سوم هستند. این جبهه را باید قدرتمند تر کرد و در مقابل  قطبهای اسلام سیاسی شیعه و سنی بمیدان آورد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری به همه مردم شهرهای کردستان و دیگر شهرهای ایران درود میفرستد و خواهان ادامه و تقویت این حمایتها و قدرتمند تر کردن جبهه انسانیت و آزادیخواهی در مقابل توحش و بربریت اسلامی هر دو قطب تروریستی اسلام شیعی و سنی در منطقه است.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
16 مهر 93 ، 8 اکتبر ٢٠١٤

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر