۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

دو نفر از دستگیر شدگان روزکارگر در سنندج آزاد شدند



در جریان مراسم روز جهانی کارگر در سنندج چندین نفر دستگیر شدند که اسامی هفت نفر از آنان را در اطلاعیه قبلی به این شرح منتشر کردیم : نسترن محمدی، تیمور امجدی، بختیار چتانی، بختیار فاتحی کرجو، محسن محمودی، بختیار محمودی و فاتحی. همچنین روز پنجشنبه 12 اردیبهشت در جریان تیراندازی ماموران نیروری انتظامی به یک خوردو، سه نفر از سرنشینان این ماشین به اسامی آرام زندی، شاهپور حبیبی و فردین قادری را دستگیر کرده و آنان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

روز پنجشنبه 12 اردیبهشت مردم و خانواده دستگیر شدگان در تجمعی که برای آزادی آنان در مقابل دادگاه رژیم در سنندج  برپا کرده بودند اعلام کردند که در صورتی که عزیزانشان را آزاد نکنند به تجمعات اعتراضی خود ادامه خواهند داد. چند ساعت بعد دو نفر از دستگیر شدگان به نامهای، نسترن محمدی به قید ضمانت و شاهپور حبیبی آزاد شدند و هنوز بقیه دستگیر شدگان در بازداشت نیروهای سرکوبگر رژیم اسلامی هستند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری آزادی نسترن محمدی و شاهپور حبیبی را به آنان و مردم سنندج تبریک می گوید و از مردم مبارز شهر سنندج و خانواده های دستگیر شدگان می خواهد که با همان عزم راسخ به تجمعات اعتراضی خود ادامه داده و خواهان آزادی بدون قید و شرط دستگیر شدگان روز کارگر شوند. نباید به رژیم اجازه داد که کسی را بخاطر تجمع اعتراضی علیه وضعیت فلاکتباری که جمهوری اسلامی بر مردم تحمیل کرده است تحت تعقیب و بازداشت قرار دهد. شرکت در مراسم های روز جهانی کارگر، برگزاری تجمع اعتراضی و عضویت در تشکلهای کارگری مستقل از دولت حق مسلم و بی چون و چرای کارگران و مردم است. باید کلیه دستگیر شدگان و همه زندانیان سیاسی بدون قید و شرط آزاد شوند.


کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری
3 مه 2013 – 13 اردیبهشت 92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر