۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

هفت نفر از دستگیرشدگان روز جهانی کارگر در سنندج آزاد شدند، جلیل محمدی و حامد محمودی نژاد دستگیر شدند



بنا به اخبار دریافتی روز پنجشنبه 12 اردیبهشت علاوه بر نسترن محمدی و شاپور حبیبی، 5 نفر دیگر از دستگیر شدگان روز جهانی کارگر در سنندج آزاد شدند. اسامی آزاد شدگان عبارتند از: ارسلان یعقوبی، بختیار چتانی، بختیار فاتحی، تیمور امجدی و محسن محمودی. آرام زندی، فردین قادری و فاتحی همچنان در بازداشت بسر می برند.

تجمع روز پنجشنبه در مقابل دادگاه سنندج سبب شد که مسئولین این نهاد سرکوبگر، دستگیرشدگان را آزاد کنند. باید تا آزادی کلیه دستگیر شدگان روز جهانی کارگر به تجمعات خود ادامه دهیم.

بنا به خبر دیگری که به کمیته کردستان حزب رسیده است روز پنجشنبه 12 اردیبهشت دو نفر از فعالین کارگری بنام جلیل محمدی و حامد محمودی نژاد توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم دستگیر شده اند. جلیل محمدی در بیرون از منزل دستگیر شده و حامد محمودی نژاد بعد از خروج از منزل تاکنون به خانه مراجعت نکرده است. این دو فعال کارگری توسط عوامل رژیم ربوده شده اند. باید با قدرت تمام به میدان آمد و خواهان آزادی این دو فعال کارگری و سایر دستگیر شدگان روز جهانی کارگرشد. فعالین کارگری دربند و تمامی زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط از زندان آزاد شوند.


کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
3 مه 2013 – 13 اردیبهشت 92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر