۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

دستگیر شدگان اول مه سنندج هرچه زودتر باید آزاد شوند



بنا به خبری که به کمیته کردستان حزب رسیده است در جریان مراسم روز جهانی کارگر در سنندج چند نفر دستگیر شدند که اسامی هفت نفر از دستگیر شدگان به این شرح است: 1- نسترن محمدی 2- تیمور امجدی، 3- بختیار چتانی، 4- بختیار فاتحی کرجو، 5- محسن محمودی، 6- بختیار محمودی، 7- فاتحی . در اعتراض به این دستگیری ها صبح امروز تعدادی از فعالین کارگری سنندج و خانواده های دستگیرشدگان در مقابل دادگاه رژیم در سنندج دست به تجمع زدند و خواهان آزادی فوری دستگیرشدگان اول مه شدند. مسئولین دادگاه اعلام کردند که دستگیر شدگان در صورت داشتن ضامن آزاد خواهند شد. تجمع کنندگان اعلام کردند که در صورتی که عزیزانشان را آزاد نکنند به تجمعات اعتراضی خود ادامه خواهند داد. این تجمع به مدت دو ساعت از ساعت 11 تا 1 بعدازظهر ادامه داشت.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری یکبار دیگر به همه شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی کارگر در سنندج درود می فرستد و از مردم مبارز شهر سنندج سرخ می خواهد که با همان عزم و اراده محکمی که  در روز 11 اردیبهشت از خود نشان دادند، به تجمعات اعتراضی خود ادامه داده و خواهان آزادی بدون قید و شرط دستگیر شدگان روز 11 اردیبهشت شوید. نباید دست از سر رژیم برداشت. تجمع اعتراضی و راهپیمائی علیه وضعیت فلاکتباری که جمهوری اسلامی و نظام کثیف سرمایه داری بر مردم تحمیل کرده است و شرکت در مراسم های روز جهانی کارگر، حق مسلم و بی چون و چرای مردم است.

لازم به توضیح است که در اطلاعیه قبلی کمیته کردستان حزب به شعار"کار، مسکن، آزادی اشاره شده بود که اصل شعار این بود: "نان، مسکن، آزادی". همچنین مسیر راهپیمایی بجای خیابان غفور بطرف میدان اقبال، به طرف میدان غفور بوده است.


کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری
2 مه 2013 – 12 اردیبهشت 92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر