۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

قلب مهربان عطا محمد نژاد (عطا ديواندره) از حرکت ايستاد!



عطا فعال سرشناس و کمونيست محبوب مردم ديواندره و کردستان٬ درگذشت! با نهايت تاثر و تاسف روز يکشنبه ٣۱ ماه مارس ۲۰۱٣ عطا محمدنژاد معروف به عطا ديواندره عضو حزب کمونيست کارگري ايران٬ فعال سياسي قديمي و از مخالفين سرسخت حکومت اسلامي ايران در بيمارستاني در شهر کيل - آلمان ديده از جهان فرو بست و براي هميشه از ميان ما رفت. عطا متولد سال۱۹۶۶ بود.

عطا اوايل ماه مارس در حاليکه در يک مرکز ورزشي در شهر کيل آلمان در حال ورزش بود٬ بر اثر حمله قلبي از هوش رفته و سپس به بيمارستان منتقل شد. تحت عمل جراحي قلب قرار گرفت و بعدا در يک کلينيک ديگر در حال سپري کردن دوران نقاهت بود. متاسفانه حدود ساعت ده شب روز گذشته يکشنبه ٣
۱ ماه مارس ۲۰۱٣ يک بار ديگر قلب مهربان و آزادمنش عطا مورد حمله قرار گرفت و اين بار قلبش براي هميشه از حرکت باز ايستاد و از ميان ما رفت.

عطا کمونيست قديمي و فعال سياسي سرشناس عليه حکومت اسلامي ايران٬ سالها در صف حزب کمونيست ايران و کومه له فعاليت کرده و سپس به عضويت حزب کمونيست کارگري ايران در آمد. او بعنوان يک فعال کمونيست و آزاده و ضد حکومت اسلامي ايران در شهر محل زندگيش و در بين مردمي که او را مي شناختند٬ شناخته شده و چهره اي دوست داشتني بود. عطا ديواندره چهره محبوب و مهربان در بين مردم ديواندره و کردستان بود.

جان باختن اين کمونيست پرشور و اين انسان مهربان را به همه بستگان٬ رفقا و همکارانش تسليت ميگوييم.
در مورد مراسم دفن و بزرگداشت عطا٬ بعدا دوستان٬ رفقا وعلاقمندان او را مطلع خواهيم کرد.
ياد و خاطره عطا هميشه زنده خواهد ماند! يادش گرامي باد!

کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران
۱ آپريل ۲۰۱٣

۱ نظر: