۱۳۹۱ اسفند ۲۶, شنبه

تجمع خانواده های کارگران بازداشتی در سنندج همچنان ادامه دارد



 طبق خبری که به کمیته کردستان حزب رسیده است روز شنبه ٢٦ اسفند برای چندمین روز متوالی خانواده کارگران بازداشتی سنندج دست به تجمع اعتراض زدند و خواهان آزادی فوری عزیزان خود شدند. تجمع روز شنبه از ساعت ۹ صبح تا دو نیم بعد ازظهر در مقابل اداره اطلاعات سنندج  ادامه داشت و سرکوبگران رژیم که در چند روز گذشته همه تلاش خود را کرده بودند که با وعده های خود خانواده کارگران زندانی را همچنان سر بدوانند، روز شنبه زیر تمام قولهای خود زدند و خانواده های معترض نیز با حمله به اداره اطلاعات و با کوبیدن مشت به در ورودی آن خواهان آزادی فوری عزیزان خود شدند. سرکوبگران رژیم از ترس گسترش اعتراض و پیوستن مردم بیشتری به آن فورا تقاضای نیروی کمکی کردند که پس از لحظاتی دهها نفر از نیروهای سرکوبگر رژیم در اطراف اداره اطلاعات مستقر شدند. مردم آزادیخواه سنندج و خانواده دستگیر شدگان در ساعت دو و نیم به تجمع خود خاتمه دادند و اعلام کردند تا آزادی همه کارگران دستگیر شده به تجمعات و اعتراضات روزانه خود در مقابل نهادهای سرکوبگر رژیم ادامه خواهند داد.

کمیته کردستان حزب به خانواده های کارگران بازداشتی و مردمی که طی چند روز گذشته برای آزادی کارگران تلاش کردند درود میفرستد. این تلاشها را باید گسترش داد. نهادهای سرکوبگر رژیم تحت هیچ عنوانی حق ندارند فعالین کارگری و هر معترضی به وضع فلاکتبار موجود را زندانی، بازداشت و تحت پیگرد قرار دهند.

باید همچنان به تجمعات اعتراضی هر روزه در سطح وسیعتری ادامه داد. ما مردم، ما کارگران و تشکلهای کارگری می توانیم و باید با اعتراض و تجمعات خود به قلدری مسئولین و نهادهای سرکوبگر رژیم افسار بزنیم. شریف ساعد پناه، وفا قادري، سيد خالد حسيني، علي آزادي، بهزاد فرج الهي، حامد محمودنژاد و دیگر کارگران زندانی از چهره های شناخته شده و محبوب در میان مردم و تشکلهای کارگری هستند و باید فورا و بی قید و شرط همراه با دیگر کارگران زندانی و زندانیان سیاسی آزاد شوند.

کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران
٢٦ اسفند ۱٣۹۱ – ١٦ مارس ٢٠١٣

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر