۱۳۹۱ بهمن ۲۳, دوشنبه

٣ کارگر مرزی به شیوه هولناکی توسط مزدوران جمهوری اسلامی به قتل رسیدند



سه کارگر مرزی بعد از دستگیری توسط مأموران نظامی حکومت اسلامی با دست و پای بسته از ارتفاع کوه مرزی سورکیو در شهرستان بانه به پایین پرت شده و به قتل رسیدند. بر اساس‌ گزارشات منتشر شده، چهار کارگر مرزی اهل مهاباد که جهت امرار معاش در مناطق مرزی شهاب‌الدین بانه مشغول انتقال بار بودند، در کمین نیروهای هنگ مرزی جمهوری اسلامی گرفتار شده و سه تن از آنان دستگیر شده و پس از آنکه دست و پای آنها بسته شد از بلندی کوه به پایین پرت شدند. اسامی این سه کارگر مرزی عبارتند از: حسین رستم‌نژاد ١٦ ساله، هوشیار رستم‌نژاد ٢٠ ساله و رزگار کتانی ١٨ ساله است. همچنین یکی دیگر از کارگران مرزی بنام علی بعد از نجات یافتن از دست مأموران با میدان مین برجای مانده از دوران جنگ هشت ساله ایران ــ عراق برخورد میکند و بر اثر انفجار مین، یک پای خود را از دست می‌دهد. اجساد این کارگران که در اواخر هفته قبل به قتل رسیده اند، روز گذشته توسط ساکنین روستاهای منطقه سورکیو پیدا شد. گفته میشود که مزدوران جمهوری اسلامی اسب های همراه این کارگران را نیز کشتار کرده اند.

تاکنون صدها نفر از مردم محروم و زحمتکش که به کار در مرزهای ایران و عراق مشغول هستند، توسط حکومت جنایتکار اسلامی به قتل رسیده اند و با این اقدام هولناک، برگ دیگری بر پرونده سراپا جنایت حکومت اسلامی افزوده شد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ضمن تسلیت به خانواده و بستگان این کارگران از مردم مبارز مهاباد و شهرهای دیگر می خواهد که متحد و یکپارچه خشم و نفرت خود را علیه این جنایت هولناک مزدوران حکومت اسلامی نشان دهند و اجازه ندهند که جمهوری اسلامی، بیش از این دست به جنایت بزند و مردم محروم و زحمتکش را قربانی کند. عاملین و آمرین این جنایت باید به محاکمه کشیده شوند و سرکوبگران بساط جنایتشان را برچینند و گورشان را گم کنند.

روزی که آتش خشم میلیون ها نفر از مردم در کردستان و سراسر کشور بساط جنایتکاران اسلامی را در هم بپیچد دور نیست.


کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
11 فوریه 2013
23 بهمن1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر