۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

فراخوان مشترك كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى - حكمتيست، كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران. هفته اعتراض عمومی مردم کردستان علیه موج اعدام های اخیر در ایران



مردم آزادیخواه کردستان!
جمهوری اسلامی، بنا به رسم و سنت همیشگی خود برای عبور از هر تند پیچ سیاسی، فضای اختناق و سرکوب در جامعه را گسترش داده و به بهانه های پوچ و واهی کشتار دسته جمعی مردم بیدفاع از جمله زندانیان سیاسی را در صدر وظایف خود قرار داده است. داد و ستد کنونی رژیم با دول آمریکا و غرب و سکوت این دولت ها در برخورد به فجایع و موج اعدامهاى اخیردرایران نیز، فاکتور دیگری است که جمهوری اسلامی را در ادامه اعدام زندانیان سیاسی جرِی تر کرده است.

جمهوری اسلامی طی دو هفته اخیر نزدیک به ٥٠ نفر از زندانیان را به جوخه اعدام سپرده است. اما علیرغم اینهمه وحشیگری، مردم آزادیخواه کردستان از جمله مردم شهرهای مریوان و سقز در اوج جسارت و شجاعت در برابر این یورش دست به مقابله زده و بی محابا به خیابانها رفته و با شعار«نه به اعدام» به کشتار زندانیان بیدفاع اعتراض کردند. مردم اين شهرها با این اقدام انقلابی و جسورانه خود راه مقابله با جمهوري اسلامي را نشان دادند.

مردم آزاديخواه کردستان٬ کارگران٬ جوانان و زنان مبارز!

جمهوری اسلامی، رژيم شكنجه و اعدام و سركوب است. راه مقابله و ایستادن در برابر سیاست اعدام رژیم و شکست دادن قطعی آن، تنها و تنها از کانال اعتراضات جمعی شما مى گذرد. سیاست رژيم در برابر زندانيان سياسى را فقط مى توان با اعتراضات وسيع توده اى شکست داد. تظاهرات و تجمع در مراکز شهرها٬ تحصن و اعتصاب در مدارس و ادارات دولتی و دکان وبازار، دیدار با خانواده های جانباختگان و پخش اعلامیه و عکس زندانیان سیاسی محکوم به اعدام .... مکانيسمهاي شناخته شده مبارزه شما در سالهاي اخير بوده و این بار نیز در شرایطی که رژیم از همیشه درمانده تر است، میتوانیم مبارزاتمان را به اشکال مختلف گسترش دهیم و رژیم را به عقب برانیم.

اين هفته٬ هفته اعتراض مردم آزاديخواه کردستان عليه کشتار زندانيان سياسي و براي متوقف کردن اعدامها از جمله متوقف کردن اعدام زانيار و لقمان مرادی است.

مردم آزاديخواه کردستان!

شكست دادن و متوقف ساختن سیاست اعدام بعنوان شنیع ترین جنایت توسط جمهوری اسلامی وظيفه هر انسان آزاديخواهي است. تقابل و به ميدان آمدن شما در برابر سیاست سرکوبگرانه رژیم اسلامي تنها راه نجات زندانيان در زندانها است. براى متوقف كردن سياست كشتار جمهورى اسلامى، به هر شكل و شيوه اى كه مناسب مى دانيد به ميدان بيائيد. اعدام یک جنایت است و باید به آن پایان داده شود.

زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری
سرنگون باد جمهوری اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری- حکمتیست
9 نوامبر 2013- 18 آبان 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر