۱۳۹۲ آبان ۲۶, یکشنبه

شهر مريوان کاملا نظامي شد!

 
طبق اخبار رسيده یکشنبه‌ شب ۱۷ نوامبر ۲۰۱٣ اکثر محلات و ميادين اصلي شهر مريوان با حضور پررنگ نيروهاي نظامي حالت فوق العاده پيدا کرده است. بر اساس همين خبر جمهوري اسلامي نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، یگان امداد و بسيج و همه نيروهاي مسلح مستقر در شهر مريوان را به حالت آماده‌ باش در آورده است.

شهر مریوان کاملا نظامي شده است. خبر رسيده حاکي از آن است که محله دارسیران، میدان دارایی، چهار راه بیمارستان سابق، میدان سپاه، میدان سرباز و میدان ناری و استادیوم و چند نقطه دیگر شهر مملو از نيروهاي مسلح رژيم شده است.

اين حالت غير عادي و فوق العاده در شهر مريوان به دنبال تظاهرات مردم سنندج عليه اعدام صورت گرفته است. جمهوري اسلامي نگران گسترش اعتراضات مردم عليه اعدام است و شهر مريوان به دليل اينکه شهر زادگاه زانيار و لقمان مرادي است از حساسيت بيشتري برخوردار است و جمهوري اسلامي نگران اعتراض و تعرض مردم است. 
 
مردم آزاديخواه کردستان!

اعتراضات انقلابي و جسورانه شما عليه اعدام و براي مقابله با کشتارهاي اخير٬ جمهوري اسلامي را به شدت نگران کرده است. حرکت نوين شما عليه اعدام برگ ديگري بر تاريخ پر افتخار مبارزه شما عليه رژيم اسلامي بود. کميته کردستان حزب ضمن درود به همه مردم آزاديخواهي که عليه اعدام به ميدان آمدند همه مردم مبارز کردستان را فراميخواند براي آزادي زانيار و لقمان مرادي و همه زندانيان سياسي اعتراضات خود را گسترش دهند.


کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران

۱۷ نوامبر ۲۰۱٣- ۲۶ آبان ۱٣۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر