۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

شب همبستگي با زانيار و لقمان مرادي، شب همبستگي با محکومين به اعدام و زندانيان سياسي



زانيار در سومين نامه خود از زندان رجايي شهر از همگان ميخواهد که به اعتراضات خود عليه حکم اعدام خودش و لقمان مرادي ادامه دهند و به درست ميگويد که دليل عدم اجراي حکم اعدام  تا کنون اعتراضات بين المللي است. او خواهان ادامه دادن به اعتراضات تا لغو حکم اعدام است.

ما به اين درخواست بايد به اشکال کوناگون پاسخ مثبت بدهيم.
کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران از همه معترضين به اعدام٬ از همه کسانيکه تا کنون براي لغو حکم اعدام اين دو جوان تلاش کرده اند٬ از سازمانها و نهادي عليه اعدام دعوت ميکند که با برگزاري شبهاي همبستگي با زندانيان سياسي و زانيار و لقمان مرادي٬ کمک کنند تا اين جنبش اعتراضي عليه حکم اعدام دو جوان ادامه يافته و با اعمال فشار بر جمهوري اسلامي ايران کاري کنيم که رسما اين حکم اعدام لغو شود.
ما از مردم مريوان و مردم ديگر شهرهاي کردستان و ايران دعوت ميکنيم که در اين حرکت اعتراضي سهيم و شريک شده و بهر طريق ممکن به اين حکم اعدام اعتراض کنند.

از همه معترضين به اعدام در کشورهاي مختلف دعوت ميکنيم با برپايي مجامع همبستگي و ميتينگ و يا جلسات سخنراني و هر شکل ابتکاري ديگر در اين برنامه سهيم و شريک شده و به محکومين به اعدام در ايران و به زانيار و لقمان نشان دهند که آنها را فراموش نکرده و براي نجات جان همه آنها تلاش ميکنند.

کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران
۲۲ ژانويه 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر