۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

جنایتكاران دو جوان را در زندان سنندج اعدام كردند



بنا به خبری که به کمیته کردستان حزب رسیده است امروز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه دو جوان بنامهای " وریا و صابر" اهل جوانرود به اتهام تجاوز در زندان سنندج اعدام شدند. شب گذشته خانواده این دو نفر به همراه تعدادی دیگر از بستگانشان در مقابل زندان سنندج تجمع کرده بودند. ماموران انتظامی زیادی مقابل زندان حضور یافتند و خانواده ها را از آنجا دور كردند، جنایتشان را انجام دادند و صبح زود جنازه ها را به خانواده هایشان تحویل دادند.

مردم سنندج تاکنون نشان داده اند که با تجمعات بموقع خود مانع از اعدام تعدادی از زندانیان محکوم به اعدام شده اند. آنچه اعدام وریا و صابر را برای رژیم ساده كرد این بود كه درمورد احكام اعدام این دو نفر و تصمیم رژیم به اعدام آنها خبررسانی نشده بود و جمهوری اسلامی تحت فشار قرار نگرفت. این دو نفر اهل جوانرود بودند. باید به رسانه ها و مردم جوانرود و سنندج خبررسانی میشد و تعداد هر چه بیشتری از اعضای خانواده، دوستان و مردم معترض مقابل زندان تجمع میكردند و مانع این اعدام ها میشدند. جمهوری اسلامی از ترس گسترش اعتراضات مردم بشدت وحشت دارد. میداند كه هر تجمعی هرچند كوچك میتواند به تظاهرات های بزرگ تبدیل شود. هر دستگیری و حكم اعدامی باید به اطلاع رسانه ها و مردم برسد و در مقابل زندان ها تجمع شود. دست زدن به تجمعات اعتراضی، خبررسانی و تلاش برای به میدان آوردن مردم تنها راه مقابله با حكومت سیاه و جنایتكار اسلامی است.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری به خانواده و بستگان وریا و صابر تسلیت می گوید و این اعمال جنایتکارانه حکومت اسلامی را شدیدا محکوم می کند. سران حكومت اسلامی باید به جرم ۳۳ سال جنایت در یك دادگاه مردمی به محاكمه كشیده شوند.

سرنگون باد رژیم جنایتکار اسلامی
آزادی، برابری، حكومت كارگری
زنده باد سوسیالیسم

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
31 اردیبهشت 91
20 مه 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر