۱۳۹۳ فروردین ۲۱, پنجشنبه

شیث امانی و مظفر صالح نیا به اداره اطلاعات سنندج احضار شدند




هر سال بمناسب فرارسیدن روز جهانی کارگر، نهادهای رژیم در سنندج اقدام به احضار فعالین کارگری می کنند. بنا به خبری که اتحادیه آزاد کارگران ایران منتشر کرده است، روز چهارشنبه 20 فروردین ماه شیث امانی و مظفر صالح نیا از اعضای هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران به اطلاعات نیروی انتظامی شهر سنندج احضار شدند و در رابطه با مراسم این روز مورد بازجوئی قرار گرفتند. در این بازجوئی مامورین اطلاعات نیروی انتظامی سنندج به این دو عضو هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران اعلام کردند حق صحبت در باره مرحله دوم اجرای قطع سوبسیدها را ندارند و برای برگزاری مراسم اول ماه مه روز جهانی کارگر میباید اقدام به اخذ مجوز از فرمانداری سنندج بکنند و چنانچه این فرمانداری از دادن مجوز خودداری کرد آنان حق برگزاری مراسم روز جهانی کارگر و شرکت در آنرا ندارند و چنانچه اقدام به اینکار کنند با آنان بشدت برخورد خواهد شد.

جمهوری اسلامی و ارگانهای سرکوبش بخوبی میدانند که مردم تشنه به خیابان آمدن و اعتراض هستند، میدانند اگر فضا را امنیتی نکنند توده های انبوه کارگران و مردم محروم و ستمدیده در سنندج و در سراسر کشور به خیابان میایند تا علیه کل این جهنمی که متفخوران حاکم برای اکثریت مردم درست کرده اند دست به اعتراض بزنند و کیفرخواست خود را علیه بانیان این جهنم و عزمشان را برای ساختن دنیائی عاری از ستم و نابرابری و استثمار اعلام کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری احضار و تهدید فعالین کارگری توسط نهادهای رژیم را محکوم می کند و اطمینان دارد که فعالین و تشکلهای کارگری همراه با مردم آزادیخواه سنندج روز جهانی کارگر را شایسته تر از هر سال برگزار خواهند کرد. کمیته کردستان حزب از همه مردم شریف میخواهد به اقدامات سرکوبگرانه جمهوری اسلامی اعتراض کنند و خود را برای حضور گسترده در خیابان ها در روز جهانی کارگر آماده کنند.

زنده باد اول مه روز جهانی کارگر

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
21 فروردین 33، 10 آوریل 2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر