۱۳۹۲ اسفند ۱۷, شنبه

مراسم روز جهانی زن در سنندج برگزار شد





امروز شنبه 8 مارس 2014 راس ساعت 18 و 30 دقیقه مراسمی بمناسبت روز جهانی زن در سنندج (کمربندی کارگر سه راه فاطمیه)  برگزار شد. ساعت شش و نیم بعد ازظهر با وجود فضای نظامی شهر سنندج و آماده باش کامل نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی برای مقابله با روز جهانی زن، مردم آزادیخواه سنندج در کمربندی ۱۷ شهریور تجمع کردند و با بلند کردن بنر و پلاکاردهای قرمز روز جهانی زن را گرامی داشتند.

تظاهر کنندگان که ابتدا با جمعیتی حدود ۲۰۰ نفره شروع شد و به مرور تعداد بسیار بیشتری به آنها پیوستند با بلند کردن بنر و پلاکاردهای در دفاع از روز جهانی زن و همچنین شعارهای چون، کارگر زندانی آزاد باید گردد، زندانی سیاسی آزاد باید کردد به طرف کار آموزی راهپیمائی کردند و برای مدتی جاده کمربندی ۱۷ شهریور به طرف کار آموزی را بستند.
تظاهرات و راهپیمائی روز جهانی زن در میان هلهله و شادی صدها نفر از مردم آزادیخواه سنندج بعد از مدت کوتاهی و برای جلوگیری از حمله نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی که در پایان تظاهرات سراسیمه خود را به محل رسانده بودند به پایان رسید.

این مراسم در شرایطی برگزار شد که از چهار روز قبل تا کنون فضای شهر کاملا پلیسی بود چنانچه در خیابان شاهپور، فردوسی،ششم بهمن، میدان اقبال ،چهار راه چهارباغ ، بازار آصف، خیابان سیروس و درب پاساژها و...  توسط مامورین رژیم تحت کنترل شدید بود. لازم به ذکر است مامورین موتور سوار نیز بطور مداوم در سطح شهر مشغول گشت زنی بودند.

کمیته کردستان حزب ضمن خسته نباشید به سازماندهندگان این مراسم به همه مردم مبارز سنندج درود میفرستد.  

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
٨مارس ٢٠١٤/ ١٧ اسفند ١٣٩٢

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر