۱۳۹۴ تیر ۲۵, پنجشنبه

مردم مبارز بوکان در محکوم کردن اسید پاشی دست به اعتراض زدند








روز پنجشنبه 26 تیرماه در اعتراض به اسید پاشی چهارشنبه شب در این شهر، مردم شهر بوکان در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان محاکمه و معرفی عاملان اسید پاشی شدند.

حرکت اعتراضی روز پنجشنبه مردم بوکان علیه اسید پاشی به روی چهار زن به اسامی: سویسنه اسماعیل نژاد، ثریا کیخسروی، نادیا معروفی و تروسکه مردان بیگی،  در حالی انجام شد که ناصر اصلانی فرمانده پلیس ارومیه هشدار داده بود که در صورت برگزاری هر گونه تجمعی با شرکت کنندگان برخورد خواهد شد. اما مردم و جوانان شهر بوکان به تهدیدات این مزدور رژیم توجه نکردند و تجمع اعتراضی برپا کردند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری به شرکت کنندگان در حرکت اعتراضی روز پنجشنبه شهر بوکان درود میفرستد و ادعاهای مقامات محلی و فرمانده پلیس ارومیه مبنی بر اینکه گویا شخص دستگیر شده بدلیل استفاده از مواد مخدر دست به چنین حرکتی زده است را پوچ و تو خالی میداند. سنت و فرهنگ اسید پاشی در ایران با ظهور جمهوری اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و همه مردم بخوبی میدانند که انجام چنین عمل جنایتکارانه ای تنها از عهده افراد و عناصر اسلامی و مزدوران رژیم ساخته است. ما ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه علیه زنان، از مردم میخواهیم تا معرفی و محاکمه علنی این مزدوران اسلامی به اعتراضات خود ادامه بدهند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
26 نیر 94
16 ژوئیه 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر